Tuesday, January 3, 2012

2011 BeRLaLu....2012 BeRtaMu....

lambat ckit aku wat entry pasal tahun baru ni...ari ni 3hb dah pon...ktinggalan ketapi btoi aku ni...mase new year ari 2 aku de kat kg....laptop lak xbwk balik, so payahla nk update...hehe...tp, xpelah....w'pon dah lambat aku ttp nak tulis pasal ni...:)

cepatnye mase berlalu...2011 dah pergi n xkan kembali lg...bnyk suka n duka yg dah aku tempuhi sepanjang tahun 2011 ni...tp, rasenye bnyk suka kot....:)...ok, biar aku senaraikan peristiwa2 yg berlaku sepanjang tahun 2011 yg lalu...

02/01/2011 - rezki awal tahun 2011...aku disahkan pregnant....Alhamdulillah....penantian & harapan aku n hubby selama 2 tahun akhirnya termakbul...:)

04/01/2011 - berjaya drive kete ke sekolah...hehe...setahun sebelum ni aku ke skolah bwk motor je...merempit sorg2...bile ujan terpakse la kebasahan sorg2...sgt2 sedih bla teringat saat2 tu... sumenye sbb aku xreti bwk kete....so, aku nekad amik lesen keta....then, bln 12 tahun 2010 aku b'jaya dpt lesen & juge kete baru...weehuuu....:)

03/09/2011 - aku n hubby bahagia dgn kehadiran org baru dlm hidup kami...Muhammad Shafiy Niyaz....Sesuci doa & harapan ibu n abi...:)

06/10/2011 - peristiwa sedih...hubby masuk wad coz ade masalah kesihatan...aku lak di kampung sdg berpantang...xleh nak ziarah dia...:(..... tapi Alhamdulillah, skrg dia dah ok....:)

2011 juge menyaksikan perubahan bentuk badanku....dari saiz M ke saiz XL.....adduuuyyaaaiiii..

ok...2 je kot yg aku ingt...hehe....ape2 pon, aku happy sgt kerana di tahun 2011 aku berjaya bergelar ibu...:)

aku harap 2012 akan membawa sinar bahagia utk aku,suami n our little prince...azam aku utk tahun ni...
1. nak jadi hamba Allah yg bertakwa n patuh pada perintahNya n m'jauhi laranganNya..
2. nak jadi anak yg solehah n berbakti kpd Emak ku n sentiasa berdoa buat arwah Ayahku smoga dirinya tenang di sana....
3. nak jadi isteri solehah n taat kpd suamiku yg tercinta....
4. nak jadi ibu yg terbaik buat permata hatiku...
5. nak jadi menantu yg disayangi mertua...
6. nak jadi adik & kakak yg mengenang budi.....
7. nak jadi sahabat sejati yg sanggup susah n senang bersama....
8. nak jadi cikgu yg terbaik buat anak2 muridku...

INSYAALLAH...........:)
rasenye tiap tahun azam aku same jer....hihihi
semua org mau yg terbaik kan??

aku jgk nak kurus....bleh ke???? huhuhu

sayonara 2011
WELCOME 2012

No comments:

Post a Comment