Sunday, January 8, 2012

2nd & 3rd DaY sKuL...

entri yg agak lapok...ari ni dah ari ahad dah pon...nak update mase ari ke-2 n 3 p'sekolahan 2 xsempat la pulak...kelam kabut dibuatnye dgn mcm2 keje...so, xdan la nk m'hapdet blog... tp xpelah, aku update je ari ni...heeeee

hari kedua (khamis)

okey...ari ni aku drive ke sekolah sendiri setelah 4 bulan xdrive....huuuu... b'debor2 jantung mase tgh panaskan enjin kete...mcm nak test lesen le pulak....over ok...tp, Alhamdulillah, segalanya ok...:)....aku selamat sampai skul n slamat pulang ke umah... aku org pertama yg sampai skul (bg cikgu sesi petang la...)...mcm biase, masuk kls 3B n 2K... kelas aku 3B, masih ade murid yg xdtg...xtaula ape prob nye...dah pindah skul ke xsihat ke...parents dia xde dtg jumpe aku pon....huuu

drive sendiri ke skul....huuuuu


k.ani bg cenderahati mase jamuan tahun lps...aku xde kan so dia tolong simpankan utk aku....thanks...:)


hari ketiga (jumaat)

ari ni skul mule awal...kul 12.10 dah masuk..so, awal ckitla aku kuar umah ari ni... ari ni dpt jadual baru....jadual ari 2 dh dirombak coz BM tahun 2 spatutnya 12 waktu sumenye... ari 2 dlm jadual 10 waktu je...sume cikgu dirombak jadual... jum waktu aku skang 29 campur perhimpunan...pend kesihatan utk kls 3G aku xyah ngajor....heheh...so aku ngajar kelas 3B n 2K je la.....

ok...2 je yg aku ingat....otak dah beku la nak menulis....mengantuk sebenornye....huarggggghhh..daaaa

No comments:

Post a Comment