Thursday, April 5, 2012

Maajun Anggun Bestari (MAB)

setelah 12 ari lewat peod, akhirnye ari isnin ari 2 mai jgk peod aku....heee....legaaa...tp ari jumaat mggu lepas aku dah lega ckit coz dah wat upt...n resultnye negatif...bukannye aku xmo bg niyaz adik...tp, tggula niyaz besor dulu...paling kurang pon 2 tahun lagi...heee...kalo terawal, aku trima aje...hoho

aikk...ape kes intro mcm x b'kaitan je ngan tajuk entri....act, ade kaitannye...hehe...aku baru je try amik MAB tu bln lps...aku amik MAB as family planning...dats why peod aku lewat...cuak jgk aku coz sblum ni xpenah lewat kan...hoho...risau sgt2...tp bile bace page MAB ni kat fb rasela lega ckit coz ramai yg mcm aku...yg lewat peod pas amik MAB....ade yg xpeod 2 bln pon ado...heee... hurm...dulu aku penah wat entri pasal family planning ni kan...same ade nk mkn pil perancang or jamu...jenuh aku mencari MAB ni kat manjung...sume xde jual...so, ingatkan nak mkn pil perancang mercilon je la...tup2, chat ngan member aku (dia pon amik MAB)... dia kate dia bleh tolong aku dapatkan stok MAB ni...so, aku ape lagi...on je la...aku order 6 botol skali gus...heee... 6 botol=RM100 include postage... so, skrg ni aku dah msuk botol ke-2... sepanjang aku amik jamu ni, Alhamdulillah xde ape2 kesan sampingan pon...ok je...hopefully jamu ni serasi lah ngan aku... InsyaALLAH...amin.


1 comment: