Sunday, January 29, 2012

BeToNg mali....saWaDdiKap...

mase balik kg ari 2....4 mggu lps (dah lame dah...bru nk updet...hoho)....aku masuk betong...betong ni name sebuah tempat kat thailand...act, kg aku sempadan ngan thailand.... dkt je...10 mnit dh smpai luar negara...hahah... dah lame giler x g betong...last g mase aku skolah menengah dulu... mase form 3 kot...dah lame kan...

so, ari 2 kebetulan abah n mak mertua aku nk g betong...nak bwk anak sedara hubby g berurut coz tgn dia terseliuh...berurut kat luar negara gitu...kellaaaas kau piqah...hehehe...aku lak teringin nak masuk betong....tp kalo bleh nk g ngan hubby skali la...mule2 tu hubby takut nk p coz dia kan navy...xleh g luar ngra sesuka ati...so, abh, mak n piqah g la bertiga....aku, hbby n niyaz tggal la kat umah...tp, tetiba tgk kete bapak mertua ku balik umah smule...dlm ati aku pikir, diorg lupe brg kot.. rupe2nye, abah ajak ktorg p skali...abah kate xpe kot kalo hubby masuk...heeee

so, ktorg pon pegila betong.....wahhh, niyaz dah p luar negara gitu...padahal dkt jek...hik3... tp, yg xbestnye mase ktorg pegi 2 time ujan... xbest coz xleh nak snap gambo...snap pon dr dlm kete je...huuuuu....mule2 g kg kat dlm betong 2....nak p umah tukang urut...tp tukang urut 2 lak xde...so, ktorg ronda2 je la pekan betong....xleh benti coz ujan...huuuu...dok dlm kete je la...sampaila balikkkkk....



ni kat border....malaysia-thailand


dah masuk betong...hurmmm.... ronda2 dlm kete je la...


see...ujan lebat di luar sana....
ibu yg gemukkkkk....huhu


mase ni hubby kuar kejap utk amik gambor....gambo blur2 coz lense dah kene air ujan...huuu


ok...nak masuk malaysia balik dah....daaaa betong...next time kami dtg lagi....


pastu g makan kat pekan kroh@pengkalan hulu....


hurm...len kali nak ajak hubby g lagi la...g time cuaca okey...bleh soping2 kat betong....w'pon brg2 nye dh mahal skang...hik3...pastu leh mkn2 kat cni...yg paling penting leh snap gambo bnyk2... okeh, hrp2nye dpt g lagi....

ok..daaaa...


No comments:

Post a Comment