Friday, December 30, 2011

NiYaz DaH boLeh MeNiaRap...:)

ari ahad ari 2 (25/12/11) niyaz wat kejutan...hehe...dia dah bleh niarap... Alhamdulillah...xsngka anak ibu yg demok2 ni dah bleh niarap...sgt sookaaa...ari ahad ari 2 kami kt kg... pagi2 tu tgk niyaz dah duk m'cuba utk meniarap...dia bleh pusing bdn n bontot dia je mase 2....xleh nk angkat pale lagi...berat kowt...hehe...then, elok pas maghrib ari ahad 2, dia dah leh angkat pale...dah leh niarap betul2 setelah bnyk kali b'usaha...hehe...bagus anak ibu...xputus asa...hihi... so, aku, anak buah aku yg de kat keliling niyaz 2 sume pakat2 b'sorak seronok....

"yeahhhh....niyaz dah bleh niarap" cam gitu le lebih kurang kitorg b'sorak....hehe

pastu, cpt2 aku panggil hubby aku..mase 2 dia ade kat dpn umah tgh melayan member2 dia dtg jamuan yg kitorg wat 2... cpt2 hubby dtg tgk anak bujang dia dah leh meniarap... mase 2 aku rase t'haru sgt...nk nangis pon ade....auuuwww....over la pulak kalo aku nangis di situ kan....hihi...then, hubby amik camera n capture moment yg indah ini....wat tatapan niyaz bile besor nnt.... hurmm... dah bleh niarap ni kene jage2la ibu...xleh tggal dia sorg2...kang takut dia penat tgh niarap kang bleh jadi mcm2...tp kat lumut ni dia xnerap la pulak....hahaha...



xlarat nak angkat kepala lagi mase ni....tgn xabih2 masuk lam mulut...hehe


yeahhhh..niyaz dah leh niarap....bagus anak ibu n abi ni....
cayang niyaz gomey2...:)



p/s: pasni xsabar lak nak nengok niyaz pandai merangkak, b'tatih n so on lah....:)

No comments:

Post a Comment