Tuesday, January 3, 2012

NiYaz 4 MonThs oLd...:)

hari ni genap umur niyaz 4 bln....esok kene g klinik bwk niyaz for monthly check up.... Alhamdulillah, niyaz sihat n smakin m'besor dgn jayanye...hehe...sakit pinggang gak la kalo dukung dia lame2....huuu...ape2 pon, ibu suke sgt tgk dia smakin m'besar...:)

niyaz gak dah makin cerdik dgn akal2 baru dia....suke nangis taim baru sampai kg....esoknye dia okey...heee...yg peliknye balik umah kat lumut ni ok lak dia...:).... lagi 1, dia pandai takut kene tggal... smlm mase ktorg kat kg....aku ng hubby siap2 dok angkut barang2 masuk dlm kete coz nak balik lumut...niyaz lak dok ngan opahnye...tetiba dia sebek2 nak nangis....heeee....rupe2nye dia takut kami tggal dia...huhu...cemane esok ibu nak anta niyaz kat pengasuh ni....:(

okey, niyaz jugak dah pandei niarap...itula keje dia skang....risau nak tggal dia lame ats tilam 2...td mase tgh sidai kain pon kejap2 aku dtg jenguk dia...hehe...dia jgk dah pandai gelak2 bila aku tunjuk botol susu dia...sonok dia bla tgk aku goncang2 btol dia 2...n dia sebok nk pegang botol susu dia sndri taim mnum susu....alahai anak ibu...haha

oh ye...1 lagi... dia suke mengerang bla nk tdo...heeee...smakin lame smakin p'lahan sora dia...bla dh senyap 2 tandanye dia dah lena...haha...bgus anak ibu xyah pakai buai kalo nk tdo....xyah dok atas riba pon...just golek2 ats tilam pastu lena la dia...heeeeeeee


my cute lil boy...:)


ni la keje dia skang....


style tdo dia skang...mengiring....


ni amik pic dr blkng....hubby kate dh rupe org tua tdo...hahah


skang ni air liur dia suke sngat meleleh....adoiilaaa....


dah penat nerap mulela nk sembam muka...ni yg ibu risau nk tggal dia ni...


ari ni aku start bg nestum kat dia...bancuh ngan susu kat dlm botol....
alhamdulillah dia mnum sampai abih....
sian kat dia coz dia jnis kuat mnum... ari 2, mase kat kg, aku, hubby n family mertua cbuk dok mkn dia pon nk mkn jgk...meleleh2 air liur dia tgk kami mkn...pastu nangis la dia...heeee


ok....2 je nak citer...:)

p/s: esok dah start skul...esok gak nk bwk niyaz g klinik....ouhhh....bz la aku esok...


No comments:

Post a Comment