Tuesday, December 20, 2011

ke SeKoLah aRi ni...

pg tadi aku kene pegi skolah coz ade taklimat tntg sbpa (sistem baru perkhidmatan awam) n seterusnye menandatangani sist baru itu n jualan buku...so, ari ni jgkla 1st time aku anta niyaz ke rumah pengasuh....alahai,sedihnye ati... pagi2 lg niyaz dah bangun tdo...senyum2 dia tgk aku b'siap cantik...mcm tau2 je ibu nak kuar... aku xmandikan dia coz dia baru bgn tdo n masih awal pagi... so, dgn xmandi 2 aku anta dia g umah pengasuh...sedih sehh mase tgk dia dlm dukungan pengasuh... mase aku n hbby babai dia, dia wat muke sedey jerk....dia tgk je aku n hbby berlalu pergi...huk3...

mase nak masuk lif, hubby ckp kat aku...

"harap2 dia ok la kan kat ctu" p'lahan je sora hubby...aikkk,sdih gak ke...

aku mengangguk je la...."insyaALLAH..." itu je yg mmpu aku ckp time 2....sedey kot... sob3

so, pagi td hubby yg anta aku...aku ckp aku nk drive sndr je g skolah...tp dia yg nk anta.. aku lg la suka...heheheh... sampai skul dlm pkul 8.35 am...dh lewat 5 minit spatutnye....tp aku tgk pintu dwn pon blom bukak...jd aku blom t'lewat le...hihik... hurmm...rupe2nye taklimat n aktvt menandatangi sbpa 2 ditukar ke pukul 11 am coz borg2nye blum siap... kebetulan ari ni aku kene jual buku utk murid tahun 3...so, aku, k.ct n k.ton ke bilik sains utk jual buku... bile kul 11 je ktorg ttup kedai n pegi ke dewan utk taklimat sbpa...hik3..taklimatnye sekejap je...act, blur2 la jgk...tp aku sain je... yg aku tau gaji pokok aku dari 2057 naik ke 2150..Alhamdulillah, rezki tu... n aku pilih bersara umo 60...tp, nnt kalo tetiba kite nk b'sara umo 58 kite boleh je mohon...so, selesai sume 2 dlm pukul 12...tggu hbby dtg amik kul 12.30....then g amik niyaz kat umah pengasuh....dia tgh tdo waktu 2..,,pengasuh 2 ckp niyaz kemain suke tgk tv...hehehe...harap2, niyaz serasi la dgn pengasuh ni...hrp2, pengasuh ni pon syg niyaz mcm anak dia sendiri....insyaALLAH...........:)


28hb kene g skolah lg coz ade meeting....

niyaz nantuk lagi lps diambil dr umah pengasuh...



No comments:

Post a Comment