Friday, December 30, 2011

MaKan2....:)

hari ahad mggu lps family mertua aku de wat makan2....wat kenduri kesyukuran sempena my FIL naik pangkat....Alhamdulillah...so, menu for that day ialah sate, bihun goreng, nasi impit, agar2 n apam polka dot...hehe...dah mcm menu open house lak ye... xpe2...yg pnting majlis ari 2 berjalan ngan lancar.... niyaz lak sepanjang majlis dia tdo je dlm bilik....cume mase family aku dtg je dia bangun...tu pun aku yg gerak dia soh bangun...jahat tul ibu kan...kaco niyaz tdo...bkn pe, sian kat opah, makteh, cuni, maklong, kakak jajie n kakak nadek yg dtg nak main2 ngan niyaz...heeee

oklah...xtau nak tulis pe lagi...layan pic je la yer...

2500 cucuk sate....


menu ari 2...simple tp sedap....:)


apam polka dot...biras aku buat...yummy!


hubby aku wif my coursemate mase kat ukm dulu, ana affendi... dia org kelate tp keje kat kg aku...hehehe


tetamu....kat dlm umah khas utk org2 masjid...


tetamu...kat dapo utk kaum ibu n bebudak....


tetamu....kat luar umah utk geng mude2...


my family...diorg dtg lambat ckit...so, mase ni tetamu dah xramei....heeee


niyaz lapar erk....ibu cbuk nak amik gambo...hehehe


ok...2 je gambo yg sempat dikongsi....bnyk lagi gambo dlm myfb....:)


No comments:

Post a Comment