Friday, December 2, 2011

aKtiViTi di KaMpuNg

last weekend aku,hubby n our lil niyaz balik kg...hubby cuti 3 ari sampai isnin sempena awal muharram...so leh la duk kg lame ckit... w'pon aku sebenarnye coti skul sampai awal bln 1 thn dpn tp aku duk ng hb kat lumut...sian dia dah kene tggal sorg2 mase aku b'pantang ari 2....so, mase cuti skul ni aku teman dia kat lumut...:)

okeh...b'balik pd citer balik kg td... 3ari di kg bnyk jgkla aktvt yg dilakukan...antranya mkn kenduri (wajib time cuti2 skolah ni coz ramai org kawin), bersiar2, shoping2 (murah2 baju kat kg...4lai bju aku bli utk niyaz), makan2 etc....



b'latar belakangkan tasik takong....


me yg gumuk wif niyaz, SIL n MIL


niyaz setia dlm dukungan ibu....hehe


adik ipar n anak2 sedaraku sgt sronok main gelungsur nih...heheh


uits...niyaz dah lena 2...ibu cbuk nak posing2 lagi... so, mase utk pulang ke rumah yer...hehe


ptg 2, lps balik dr takong...solat kat umah then ke terapong pulok utk makan2...
ibu xleh mkn lagi...kene riba niyaz dulu...heee


selesai disantap...ngeh3



No comments:

Post a Comment