Tuesday, December 6, 2011

haRi taK BaPe BeToL aku...huhuhu

sebenarnya hari aku xbetol ni berlaku smlm...hehehe....bru nk updet ari ni... ape yg xbetolnye ye...oklah meh aku story cket... kjadiannye mase aku nk mandi semalam... mula2 masuk bilik air nak mandi, tgk2 lupe nak bwk msuk towel...so, kuar la pulak amik towel...than, dah amik towel terus masuk bilik air smule...nak gosok gigi tgk2 berus gigi xde...owh, aku bwk ke seremban ari 2...pastu, kuar balik nak amik brus gigi....punyela lame cari berus gigi coz xingat aku letak kat mane....cari dlm beg xde pun...huhu...dah hangin dah aku cr xjumpe...hadoiii...last2 jumpe jgk...rupe2nye kat dlm plastik ats meja je....aisehhh...ok,masuklah smula ke dlm bilik air... siap gosok gg n cuci muka tiba mase nk mandila kan...tgk2 sabun mandi dah abih... adoiii...nak kene kuar bilik air lagi la ni....kalo camni bla nak siap mandi...huhu...so, kuarla aku g amik sabun baru... pastu, sambung mandi...kali ni aku b'jaya mandi sampai siap....yahooo... okehh, lagi satu kisah...ptg smlm kul 4 lbih, aku bancuh air utk myhubby yg akan balik keje kul 5 nnt... aku bancuh air dlm jug kecik....ntah mcm mane aku silap amik penutup jug air 2...spatutnye penutup warne ijau, aku amik kaler pink...huhuh...adeiii, ape la ade dlm kpala aku ni....ngelamun jer... xpernah lg la jadi perkara2 sebegini...mgkin aku sudah smkin tua...sudah jd pelupa....ohhhh nooooo....!!!


smpat lagi snap gambo air ni...lps snap pic, aku tukar la penutup jug ni dgn pnutupnye yg btul... kang xpasal2 kene perli ngan my hubby....heheh


No comments:

Post a Comment