Thursday, December 29, 2011

MeeTiNg AwaL TaHuN 2012...

oleh krn dah masuk ari khamis...so, pagi semalam lah ye aku g skul....ade meeting awal tahun... kalo dah mule meeting ni phm2 je la yer...dah dekat nak bukak skolah dah la 2... mggu depan ari rabu dah start keje setelah 4 bln bercuti (cuti bersalin niyaz + cuti skolah ujung tahun)....huiihhh... lame 2 cuti....rase smgt kot nak g ngajor @ rase maleh????...ntahla...mcm2 perasaan ade... rase sonok nak gosip2 ngan kengkawan (w'pon aku ni tukang dgr n gelak je...hihi)....ade rase sedih juge coz nak tinggalkan niyaz dgn pengasuh.... 4 bln dia dok bwh ketiak ibu...mesti ibu rindu setengah mati kat dia nnt..huuu

oklah...masuk citer pasal meeting td...mule2 cam biaselah...GB bg taklimat, then PK1, PK hem, PK ko n PK petang....last skali yg ditunggu2...dpt jadual peribadi utk tahun 2012...owh, aku dpt ngajor kelas 3B, 3G n 2K...aku selaku guru kelas 3B akan ngajor diorg BM, SC n PK... 3G aku ngajo PK je... 2K lak ngajor BM...aku kan guru linus bm...so kene ngajor kelas ujung2 la...tahun ni jumlah waktu aku ngajor ialah 28 waktu (termasuk perhimpunan)... 22 waktu utk BM, 3 waktu utk SC, 2 waktu utk PK n 1 utk p'himpunan...total=28 waktu...heheh... ckit drpd tahun lps.... tahun lps kene 30 waktu...sukeeenya aku coz tahun ni xyah ngajor PJ...hehe...xsuke tul aku ngajor PJ coz kene bwk bdk2 main kat padang... bdk2 biaselah kalo tibe taim main2 ni...mmg diorg main btul2....sampai tahap nak gado2...haisshh...maleh btul aku nk melayan,,,hihihi...

okeh, lps dapat jadual waktu 2, ktorg g amik buku rekod mengajar kat pjbt...n pade yg pegang kelas kene amik buku jadual kedatangan murid skali...dah lps amik buku2 tu, aku slaku guru kelas kene la masuk kelas dulu...cek kerusi n meja...pastikan cukup..xmau nnt mase ari pertame p'sekolahan ade murid yg xde krusi @ meja... so, siap sume 2 dlm kul 11.30am...aku pun col hubby...

"abg, ayg dah siap ni....."

"yeke....abg bnyk keje xsiap lagi la yang...ayg suruh kawan ayg anta bleh? kwn ayg yg duk dlm base 2"

"ehm....xlehla bang...kwn ayg 2 tgh cuti bersalin..."

"kalo camtu, ayg kene tggu lame la ckit...kul 12.30 abg p amik..."

"hurmmm....okey..." lemah je jawapanku....huuuuu

so, sejam jgk aku tggu hubby dtg...boring jgkla tp nasib baik ade wifi kat skolah ni....leh la aku on9 jap gune hs buruk aku ni....dlm pukul 12.35 hubby sampai....dia mai naik motor je...nak cepat...hihi...so, aku rempitla ngan hubby mase balik skul td...lame dah hubby xamik aku kat skolah dgn motor....t'ingat zaman dolu2...aisehhh....heeee...


jadual kedatangan n buku persediaan mengajar... mule2 dpt suci murni je lagi... tggu le ujung tahun dpn xtau le cam mane rupenye kan...hehehe


No comments:

Post a Comment