Wednesday, December 21, 2011

HaPpy 3rD AnNiVeRsaRy

Alhamdulillah...semalam 20/12/11 genapla 3 tahun pernikahan aku dgn suami tercinta... anniversary kali ni amat bermakna dgn kehadiran si kecik yg kami sayangi Shafiy Niyaz... ulangtahun ke-3, disambut ber-3....:)

hurmmm....mcm xpercaya je aku & hubby dah 3 tahun bernikah...rasenye mcm baru semalam je ktorg bernikah...hehe...sesungguhnye, spnjg perkahwinan aku n hubby, aku rasa sgt bahagia... dah macam2 dah ktorg tempuh n kongsi bersame...ade manis, pahit, suka & duka....sume tu menambahkan lagi kebahagiaan rumah tangga kami...aku bersyukur menjadi isteri kpd Mohamad Shahrul Firdaus...dia seorg suami yg penyayang... x suke marah2 aku...sabar je dia dgn perangai aku yg agak baran ini...hurmm...aku ni w'pon baran, aku sentiase mintak maaf kat dia..kalo aku terkasar bahase n marah2 ngan dia,cpt2 aku akan mntk maaf....xlehla nak marah dia lame2...pernah gak t'pikir pas gado2 ngan dia tu aku nak majuk..xmo ckp ngan dia... nak senyap je...tp hampeh...pas hangin aku abih aku akan mntak maaf kat dia...xleh wooo marah dia lame2...syg punye pasal...heeeee

buat suamiku....
terima kasih kerana menyayangi n mencintai ayg dari dulu sampaila sekarang....

terima kasih kerana selalu buat ayg gembira bla di samping abg....

terima kasih kerana sudi menerima semua kelemahan ayg...
terima kasih kerana sentiasa ade di sisi ayg di saat ayg memerlukan abg.....
terima kasih kerana menjadi suami yg terbaik buat ayang...
abang...
semoga kite menjadi suami isteri yg dikasihi Allah....
semoga kite menjadi ibu n abi yang terbaik kpd putera kita...

semoga kite dpt menjaga & mendidik amanah Allah itu dgn sebaik-baiknya...
abang...

semoga cinta & kasih sayang kita akan terus mekar sampai syurga....

ayang sayang abang untuk selamanya.....:)




kami celebrate smlm wif kek n mcd jer... try mkn prosperity burger....hurmmm, xkena la ngan tekak aku n hubby....xsedap pon...hoho


kotak kek...hubby yg beli kek ni...aku tggu kat umah jer...hihi


the cake...siap ade reben lg....hihi...ade bnyk lg ni dlm peti ais...hehe


celebrate kat umah aje ye...hehe


gedik2 wif hbby....camera 2 adiah anniversary dr hubby utk aku...aku dh dpt sebulan lps...ngeh3


xleh amik gambo bertiga ngan dak tecik ni coz dia tdo...lena betul sampai senget2 pale..


imbas kembali...tahun 2010...anniversary ke-2...sambut di kg...mase ni aku dh peknen sbnrnye tp aku je yg xtau....hehe...:)


1st anniversary....tahun 2009....sambut kat kfc lumut...:)
ohhh...aku masih kuwus di ketika ini...huhu

No comments:

Post a Comment