Monday, November 14, 2011

TaMaN PaYa BaKau - TeLuK BatiK - LuMut

hari sabtu semalam (12/11/2011), abg ipar aku(abg my hubby) n family dia b'kunjung ke rumah aku...abg iparku (angah) dtg kenduri kwn diorg kat tronoh..so,diorg terus le singgah umah aku...tdo 1 mlm kat cni...

so, berjalan sakan la kami semalam....mula2 g taman paya bakau kat lumut...tmn ni mmg t'kenal ngan bnyk kera/monyet...anak angah, adam sronok sgt tgk monyet...maklumlah kat KL dia xleh tgk monyet...heeee..niyaz lak,mula2 tu okla..last2,dia tdo ms aku dok dukung dia...hehe... pastu ktorg g teluk batik... family angah mandi laut... aku,hbby n niyaz jd pemerhati je...hehe... ms kt sini niyaz hepi sgt...dia dok gelak sorg2 coz tgk org ramai...haha... dah puas mandi,ktorg balik umah... then,kuar semula mlm 2 utk dinner...ktorg dinner kat restoran nasi ayam mama... pas mkn, ktorg ke pekan lumut coz k.wati (my biras) nak beli ikan kering n tshirt.... abih soping2,weols pon balik umah....esoknye, angah n family nye bertolak balik ke KL...........

ant pics yg smpat di snap.....


hubby n niyaz @ taman paya bakau


adam yg sronok tgk monyet


niyaz x abis2 menguap...sian dia ngantuk...heeee


adam dah bersiap sedia nak mandi laut @ teluk batik


niyaz n abi@ teluk batik


us..:)


ibu n niyaz...


family angah bergambo ngan ular... ajak hubby b'gambo dia xnak coz dia geli nk pegang ular...hahaha


ni mase mkn kat restoran nasi ayam mama...niyaz tdo je...heee


kat pekan lumut....


famili angah dah nak balik....



No comments:

Post a Comment