Thursday, November 10, 2011

biLa NiYaz tiDuR...

rajin lak wat entri mlm ni...hehe...nk tdo lum ngtok...niyaz n abinye spt biasela,dah lena dibuai mimpi.... ckp psl tdur ni, aku nak tulis lah tntg niyaz bla tdur....skang ni,bukan main lasak lg kalo dia tdur... bila sedar tgh2 mlm aku tgk dia, bantal ke mana,kpala dah ke mana...haha.. dia suka gelungsur dr bantal...buas sgguh dia tidur... kalo tdo ats katil, alamatnye dah lame jatuh katil...heee...

mlm ni niyaz ngade2 skit nak tdo...wat perangai...riba xnak,dukung pon xnak...rupa2nye nak men tepuk2 amai ngan ibu...haha...ptg td aku ade nyanyi tepuk2 amai kat dia...suka tul dia... pas aku nyanyi tepuk amai2 tu,then aku riba dia,jap je dia lena...hahaaa...


dah senget2 kpala....

badan dah mula memusing...huuu

kpala dah xduk atas bantal dah...heee

time ni dah awal pagi....bape kali aku angkat dia letak elok2 kat bantal..last2 dia gelungsur gak..hehe

anak ibu yang suke bngun awal pg...hehe...kpala dah nak kene lantai dah 2...

anak ibu yg sgt lasak...baru 2 bln..dah besor nnt cm mane pulak yer....heee




No comments:

Post a Comment