Tuesday, November 22, 2011

TaHNiaH MaLaYSia....:)

tahniah wat pasukan bola sepak Malaysia kerana berjaya mempertahankan pingat emas di sukan sea kali ni...aku sangat2 berbangga dgn pemain2 muda malaysia... dengan permainan n pertahanan yg cantik Harimau berjaya menjinakkan Garuda di laman sendiri... satu kepuasan yg xterhingga bla Malaysia kalahkan indonesia di tmpt mereka sendiri...sgt2 puas hati...sampai xleh nak tdo ni coz sgt hepi...hehehe...

congrats malaysia...

mase tgk bola tadi,punyela b'debar2...rase mcm jantung nak t'cabut.. mase sepakan penalti td aku hampir2 nak msuk bilik coz xsanggup tgk....takuuuttt...haha..tp,aku gagahkan jua menengoknya & akhirnya kite mng...yeahhhh... hubby aku td dah mcm masuk antu je bla malaysia score gol... aku lak naik takut nengoknye...haha... lagi 1, umah ktorg ni lambatla dpt siaran langsung ni.... org lain (jiran2 aku) dah bersorak malaysia score, tp tv umah aku baru aksi2 nak score gol...time penalti lak, org dah jerit masuk gol, tv umah aku baru tunjuk player nak amik penalti 2... so, ktorg dah tau la same ade penalti 2 masuk ke x...heee...kalo org jerit, masukla 2...hahaha...lambat tul la tv umah aku ni...

apek, badrol n asrarudin putra...3 wira harimau muda malam ni...;)


pe2,pun aku sangat hepi coz MALAYSIA menang...yeahhhhh!!!!


sangat2 b'bangga dgn anda semua.....!!!
(kualiti gambar sgt la rendah coz snap kat tv je...xmampu nak g gelora bung karno...hehe)


No comments:

Post a Comment