Thursday, November 17, 2011

NiYaz oH NiYaz....

td mase mandikan niyaz, tetiba dia nangis kuat... aku pun xtau nape... dia nangis mcm dia sakit... persis tragedi 11.11.11...mcm 2 le dia nangis...kuat... dah la aku sorg2,hbby keje.... aku pujuk2 dia, dia still nangis jgk...so, aku cpt2 mandikan dia... pastu,aku dukung dia..dia ttp nangis.. xmo berenti... masih kuat tangisan dia...risau sgt2... aku pakaikan dia pampers dulu n bungkuskan dia ngan selimut...pastu aku wat susu..mase aku tgh wat susu 2, lagila kuat dia nangis... huhu... dah siap wat susu, aku bg dia mnum...dia kejap2 isap,kejap2 nangis...last2, bru dia isap btul2... so, dia benti nangis...abih menyusu, aku pakaikan dia baju... dia xnak duk atas tilam...kene riba n dukung...last2 dia lena atas riba aku...legaaa...

pastu, aku col hubby bgtau pasal ni...hbby ckp maybe dia msih ingt kjdian dia terantuk 2 kot...ntahlah...aku pun xtau...beria2 sgguh dia nangis...aku risau, takut2 dia ade sakit kat mane2 yg aku xtau...harap2 xdela...pas bgn tdo td aku tgk dia dah ok...xnangis dah... skang ni dia tgh layan badminton sukan sea sesorang dia...sambil golek2 nak lena la 2...hehehe


tdo dlm keadaan sedih...:(


dia sudah hepi kembali...:)



No comments:

Post a Comment