Monday, November 21, 2011

MoOd: BuNga2...:)

wahhhh...cam mane nak mula entri kali ni...oklah...sbnrnye, aku sgt2 hepi ari ni...mulut ni asyik tersenyum je sjk malam td...heee... nape aku hepi ye???? knape...knape??...hahaha... ehmmm... aku hepi sebab ni.....







tadaaaaa.....


my new canon dslr....hadiah dari hubby t'sayang sempena our 3rd anniversary... act, anniversary ktorg bln dpn....hehe... tp hubby bli siap2 coz dia tgk aku sgt2 b'minat dgn benda ni... salah dia jgk sbb ari sabtu ari 2 dia dah bwk aku usha2 benda ni... so, aku apa lagi, t'gedik2 la nak benda ni...

oleh kerana aku t'gedik2 nak sgt benda ni...lepas beli tadi hubby kate:
"ishh..ayg ni...xleh abg nak wat surprise la...abg ingt cmera ni abg nak wat hadiah kat ayg...."

aku lak jawab:
"utk ape?"

hubby:
"sempena birthday ayg ke...sempena anniversary kite ke..."

aku:
"besday ayg lambat lagi la bang...sempena anniversary kite lah ye...."
hehehe....pandai2 je aku ni...

hubby:
"ok sayang...tapi t'paksa bg awal la...xleh abg nak wat surprise..."

^____^


ape2 pon....tq so much hubby...ayg sgt2 terharu...ayg tahu dah lame abg kumpul duit utk belikan ayg hadiah ni kan... i'm really appreciate it...i love u from the bottom of my heart...mmuahhh!!






No comments:

Post a Comment