Monday, October 24, 2011

~SamBung cuti....heeee

sepatutnye cuti bersalin aku tggal lg 1 mggu je lg...
tp,aku sambung lg sebulan....hehehe
so,aku coti 3 bulan la...sambung terus skul holiday...
memula ingt nak amik 2 bln je coz sbln lg 2 rugi 14 ari coz termasuk dlm cuti skolah....
tp,oleh kerana xde pengasuh utk bby niyaz,aku sambung lg sebulan....

pengasuh niyaz dah de,,,,cume dia start ngasuh thn dpn...
skang ni dia msih keje so xleh la nk ngasuh niyaz...
nak tggal niyaz kat kg pon ssh jgk...
mak xlarat nak ngasuh sorg2...mom in law pon same...bnyk keje lain nak wat...
lagipun, aku sedih gak nak tggal niyaz kat kg...
mesti tiap2 ari aku akn winduuuu setengah mati kat dia...huuu
so, jln penyelesaiannye aku sambung coti ler...

so,SKKDSK c u next year....!!


*cikgu anisah sambung coti lagiiii.....heeee



No comments:

Post a Comment