Saturday, October 22, 2011

haPPY BiRthDay HubBy...

actually, besday hubby aku dah lepas...
besday dia 11/10/2011.....xsempat nk update ari 2 coz bz ngan mcm2 bnda yg berlaku...
tahun ni xsmbut la besday hb coz aku di kg....hubby lak kat lumut...mlm baru dia balik kg...
sian my hubby...5 ari before besdaynye, dia kene tahan di wad coz ade mslh ngan jantung dia....
sedihnye...5 hari dia di wad (kat hosp angkatan tentera), aku xdapat nak menemani dia...
ziarah pon xleh coz aku kt kg sdg berpantang...
tp, hubby kate xpe....dia xsakit pon..cume jantung dia kdg2 xstabil...
tp aku ttp sedih...huuuuuuu
xdpt bersame dia di saat dia memerlukan aku....:(
dia sempat mms gambo dia kat wad....sian hubby...
w'pon dia kate xpe,tentu dlm hati dia, dia nak sgt aku jenguk dia kan ms dia di wad...huuu

alhamdulillah,pas 5 hari di wad dia dah bleh discharge...
doc bg cuti 1 mggu...so,time besday dia 2, dia otw balik kg...
next week hb kene ke hosp lg tuk further check up..smoga xde pape mslh lah nnt....

Abg...syg doakan abg sentiasa dikurniakan kesihatan yg baik....amin


*hubby di wad...


*cyg abang slalu....:)


No comments:

Post a Comment