Saturday, October 22, 2011

Niyaz & suSu..

kali ni aku wat entry tntg susu lak...coz my niyaz ni kuat benor mnum susu...
aku sedih banget coz niyaz xmau menyusu bdn...
so xlehla aku nak BF dia smpai umur 2 thn..
sumenye coz dia ni suka mengamuk... bla aku nk menyusu dia, dia slalu mengamuk2...
coz,susu aku ni kuar lambat...niyaz ni sume nak cepat...so,nangis2 la dia...
last2,terpaksa bg susu botol @ formula...huuhuu
bila dah slalu mnum susu botol ni,dia dah langsung xnak menyusu badan...
waduhh...waduhhh...sedih kan....
aku sempat menyusu dia bape ari je.....:(

oklah,skang ni niyaz minum susu lactogen...
susu ni susu 1st yg aku try bg kat dia...
Alhamdulillah dia serasi ngan susu ni...
hrga susu ni pon berpatutan...so,aku teruskan bg susu ni pd dia...
niyaz ni kuat mnum susu...1 bln je abih 2 tin yg 1.8kg tu....huu
sebab 2 dia skang dah gemuk....heheh...
pasni kene bg nestum lak kot...:)

*ni la susu yg niyaz mnum.....2 tin utk 1 bln....heee.....gambo ni google je.....

No comments:

Post a Comment