Tuesday, March 27, 2012

SeLaMat PeNganTin BaRu AiNon...:)

entri ni khas utk kwn aku mase skolah dulu, Ainon Mardiah Mustafa.....kenduri nye pade 10 Mac 2012 yang lalu...dah lame berlalu tp aku baru nak tepek kat cni....huuu...biasela bz...ataupun saje wat2 bz kot...hoho...aku g kenduri ni ng hubby je...mule2 mmg nak bwk niyaz skali coz member2 ramai yg nk tgk niyaz...tp, elok ktorg nak p dia lena pulak...sian pulak nk kejutkan dia...so, t'paksa la tggal dia kat umah....oleh kerane niyaz xikut, hubby ajak naik motor je...senang nak parking katenye...kat kenduri 2 xde lak geng utk mkn bersame...hubby lak dah mkn kenduri sblum 2...so,dia xmo mkn dah coz dah kenyang....oleh krn xde geng, aku pakse hubby teman aku mkn kat bahagian pompuan...heeeeeeeeee...mase kenduri ni just jumpe enon (mestila jmpe coz diala pengantinnye....hee), nurul, biah n syifah yg tgh peknen 6 bulan...:)

ok...
utk Ainon & Nasrul,
Selamat Pengantin Baru...Smoga kekal n bahagia hingga ke hujung nyawa...cepat2 dapat baby okeh...heee

ikhlas dari,
cek (aku le tu...heee) ,firdaus n niyaz....

jom layan pic yg sempat aku snap pade ari 2...




selamat pengantin baru ainon & nasrul...:)


ratu sehari...


auwww...nape gumuk sgt yg pakai bju biru 2???
betul2 m'cacatkan gambo...
ke...en hubby yg xpandai snap gmbar? bulat benor jadinye...padehal xbulat sgt...
*statement xsedor diri*


No comments:

Post a Comment