Tuesday, March 20, 2012

CheckUp NiYaz - 6 months

aku bwk niyaz g klinik utk monthly checkup dia 8hb ari 2...sebelum cuti skolah...xsempat nak updet ler...xdan coz mase 2 bz nak balik kg...heee...so, skang ni bru sempat nk updet... 2 pon bnyk yg dah luper...updet yg ingt je ler...hohoh

seawal pagi weols g klinik...tgk2 dah ramei org dah kat klinik 2...tggu punya tggu lame la jgk utk timbang niyaz...berat niyaz 7.3kg...sian niyaz, naik 100g aje berat dia...huuu...lps timbang, tggu utk jmpe misi lak...sib baikla kejap je tggu...mase jumpe misi 2..dia tnye niyaz dah mkn ape...aku ckp ler, mkn nestum...dia xkasi bg niyaz mkn nestum...coz katenye nnti niyaz xmo mkn nasi coz dia dh sdp mkn nestum...so, dia soh stop bg nestum...okeh...aku mmg dah stop bg niyaz nestum...skang ni bg dia bubur nasi...suke tgk dia mkn...b'selera...heee


ciannye anak ibu kene cucuk.....

okeh...pas jumpe misi, niyaz kene cucuk...huuu...sib baik la dia nangis kejap je...nurse pon gelak tgk dia...hahah...bagus tul la anak ibu ni....dah siap sume weols balik umah...en hubby kuar lak pastu p kedai kete coz nak buh sticker kat kete...lame tul dia g kedai kete 2...so, dah lambat sgt...en hubby pinjam le kete kancil tokey kedai kete 2 coz nak anta aku p skolah...heee...dlm ujan lebat lak 2 p skul ari 2...

lps skul, weols g billion....niat ati mau beli hadiah wedding utk kwn aku je...last2 beli 3 pasang bju utk niyaz...coz ade sale...heeeee...



baju utk niyaz...murahhhh banget....:)


rupe baru missJ ku....xabih2 missJ ni kene make up...hoho


No comments:

Post a Comment