Thursday, March 8, 2012

NiYaz CaYaNg...:)

just nak share cerita tntg niyaz...cerita yg berlaku 2 hari lepas...ari ni baru sempat nak m'updet...dua ari lepas enhubby duty...so, dia xdela kat umah...mase balik dari skolah amik niyaz cam biase...bwk masuk niyaz dlm umah...as usual, aku letak niyaz atas toto dia...then aku masuk le bilik coz nak bukak tudung, tukar baju n so on lah...pas siap tukar baju 2, aku terus p dapur...niat ati nak wat nestum utk niyaz... tetapi....

jeng...jeng...jeng...

tetibe dgr niyaz nangis kuat...aku pe lagi, terus berlari ke ruang tamu...tgk2 dia dh t'baring tepi coffee table...aku terus amik dukung dia...dia nangis mmg kuatla...mmg nangis mcm dia sakit...cek2 kpala dia...mmg nmpak ade kesan terhantuk kat dahi dia...naikla benjol cket...huuu...then, aku bg susu kat dia...mnum je susu baru dia benti nanges...huuu...siannn anak ibu...dahi dia terhantuk kat kaki coffee table tu...dah abis mnum susu dia main2 kejap...pastu dia tdo....pagi esok, bangun je tdo aku cek dahi dia...alhamdulillah, benjol dia dah surut...just ade kesan calar je...


see, mase ni dia baru lepas mnum susu...masih nmpak kesan terhantuk kat dahi dia 2...huuu
sian la anak ibu sorang ni...



mcm manela dia xterhantuk...sejak akhir2 ni dia sangatla aktif...letak atas toto je automatik dia akan menerap...pastu golek2... kejap je dia golek ke tmpat lain... pg td dlm kul 5 am...sedar2 dia dah b'golek ke lantai...siap dok main selipar ibu lagi 2...adoii...dok tepuk2 la slipar ibu yg mmg xbersih 2...pastu aku angkat la dia letak atas toto...then aku p wat susu utk dia...mase aku wat susu 2 bukan main lagi dia nangis...tau pon lapar...mase dok main selipar ibu td xnanges pon...mase 2 dah lupe kat susu dia...sonok sgt main...hahaha...mcm2 la niyaz ni...


cute kan dolphin ni...mase p kedai ngan hubby...niatnye nak beli bekas letak nasi...elok masuk je kedai 2, nampakla dolphin yg comel ni dok b'deret 4,5 ekor...
automatik ckp kat hubby....
"abg, kalo beli ni bg niyaz mesti dia suka kan...."
hubby pon ape lagi...terus amik n bayor...heee

thats all....daaa


p/s: esok nk kene p klinik...monthly checkup niyaz...owh, esok mesti niyaz kene cucuk...huhu

No comments:

Post a Comment