Wednesday, August 10, 2011

teRima kaSih aBg....

dah lama xupdate blog....ujung mggu lps balik kg...so xdan nak on9...
nak tulis tntg apa erk...
oklah,citer pasal kejadian yg berlaku semalam....
sblum g skolah smlm,aku kena marah ngan hubby..
huuuuu...sedih bangat...siap menangis2 lg...
aku kena marah coz telah mencalarkan our jazz...huk3
mmg nmpak sgt calarnya coz aku terlanggar simen longkang ms nak parking sehari sblm 2...
soo....merajuklah aku...lgsung xckp ng dia ms dlm kete otw dia anta aku ke skul...
smpai skul, time nak kuar kete pon aku xsalam ngan dia mcm slalu...
majuk la katakan...huahua....ms kat skul,aku lgsung xmsg dia... sblm ni kalo merajuk pon, aku akan msg mintak maaf kat dia... tp kali ni aku wat dun no jer....
dah abih waktu skul, dia dtg jemput mcm biasa....dlm kete aku snyp lg....
pastu dia yg bnyk ckp...nak ajak aku nyembang la 2...huhu
last2 aku ckp jgkla....aku ajk dia g kedai coz nak laminate n nak bli pen...
pastu,aku ckp nak mnum buka ngan air soya ari ni...
tp, dia wat xtau je...x g beli pon air soya...rupe2nya dia dh beli n dah ade kat umah...
dh sampai umah, aku ckp xlarat...nak tdo dpn tv....mmg xlarat bangat...
last2,dia yg masak nasi, masak sambal ikan keli, goreng telur....
dia jugak yg hidangkan makanan utk berbuka...
aku??? aku sedap je tdo...heheh....xlarat giler...

*abg, thanks 4 everything erk...syg mintak mf bnyk2 coz slalu majuk ngan abg....apa2 pon, ayg syg sgt2 kat abg...i love u from the bottom of myheart....:)




cyg abg....mmuahhhh...

No comments:

Post a Comment