Saturday, July 21, 2012

Ramadhan datang lagi...:)

Alhamdulillah...syukur pada Allah swt krn diberi kesempatan utk bertemu dgn bulan yg mulia ini lagi... sekejap je mase berlalu...masih t'ingt lg mase puase tahun lps...aku tgh pregnant 8month ++.... masih ke sekolah dgn perot yg m'boyot...ade cikgu yg tegur n b'tanye...larat lagi ke nak mengajor...katenye kalo dia dah lame amik cuti dah...Alhamdulillah, aku diberi kekuatan utk b'puase...cume t'pakse miss pose 5 ari... 1 ari coz kene mnum air gule, 2 ari coz kene wat bsp test & 2 ari coz warded...total 5 days lah...huuu..

pose tahun lps mmg aku xpegi bazar ramadan...seingt aku mmg aku x pi lah bazar ramadan kat manjung or dlm base...cume mase blk kg je aku p bazar ramadan kat kg...abih skool je trus balik umah... hubby dah siap2 beli ape yg aku pesan...dia sorg je la p bazar ramadan 2...hehehe...bkn pe, xlarat la nk p tempat yg ramai org dgn peyot besor...hahah...

tahun ni...aku nk lepas geram...hahaha,,,nak p bazar ramadan...nk bwk niyaz...thun lps dia dlm peyot ibu...hee...tahun ni mmg tetiap ari kene beli menu b'buke di bazar ramadan...coz aku malaih masak...hoho...lagipon en hubby ku xmakan nasi...aku pon terikut skali...so,nnt weols b'buke dgn kuih muih or laksa or sup n yg xb'kaitan dgn nasi...heheh...

ape2pon, smoga Ramadan kali ni aku dpt meningkatkan lagi amal ibadah ku kpd ALLAH...hopefully...nk b'tarawih mmg xb'kesempatan...:(...abi je la pegi sowang...ibu jg niyaz kat umah...
"Ya Allah, smoga amal ibadah aku,suami,ibu,serta keluargaku mendapat keredhaanMu"...amin



No comments:

Post a Comment