Monday, June 25, 2012

iBu & NiYaz aRe nOt FeeLiNg weLL...:(

hurm...dah bape ari ni aku n niyaz b'ganti2 demam...kejap dia dmm, kejap aku dmm...sblum ni aku smggu selsema n batok2...bile dah baik selsema n batuk2 tu, demam pulak hinggap...mkn ubat okeyla cket...pastu, dah abih kesan ubat tu demam pon kembali...huuu...bdn pon lenguh2...pinggang sakit, peha pon sakit... aku just mkn ubat je...xpegi klinik pon...bnyk kali hubby ajk p klinik tp aku xmo p...bukan ape, taim dia ajk p klinik tu taim aku okey....bdn xpanas pon...kang pegi klinik, doc kate xdemam pulak...hoho...aku ni dmm on off...kejap ok kejap dmm... haiii....hubby ade gak ckp maybe aku peknen...tp, ntahla coz bln ni dah peod...tggu bln 7 lak peod ke x...then baru wat upt...

niyaz pulak slalu dmm mlm...dah 2 kali bdn dia tetiba panas taim tdo...riso jgk...tp sib baikla dia ni walopon xsihat tp still aktif... ari ni dia ok...bdn xpanas...maybe dia dmm coz nk tumbuh lg 2 btg gigi...hrp2 dia cpt sembuh......


ibu sayang niyaz sgt2...
"Ya Allah, Kau sembuhkanlah anak ku...Kau berikanlah kesihatan yg baik kpd dia...Kau sembuhkanlah aku juga...supaya aku dpt menjaga anakku sebaik mgkin...amin..."


No comments:

Post a Comment