Sunday, April 1, 2012

HaPpy BeLateD BiRthDay To Me...^___^

baru sempat nak update pasai besday aku....dah lame dah b'lalu... besday aku 12 mac yg lalu.... ari ni dah masuk bln april dah...hoho...lambat tul nk hupdet kan...w'pon dah lame b'lalu, aku nak coret jgk kat blog kesayangan aku ni...

okeh, besday aku jatuh pade hari ktorg cuti2 di pulau perhentian, t'ganu (owhhh...p'cutian ni pon lum updet lagi kat cni...huuu) 12 mac tu kitorg bertolak dari jeti kuala besut ke pulau p'hentian lah...naik speed boat...hoho...so, xsmpat sambut besday aku pon...kek pon xbeli coz kat p.p'hentian tu xde kedai kek...hihi...nak beli kat besut confirm hancur le bile sampai p.p'hentian coz naik bot laju....

awal2 pagi lagi...bangun je tdo...hubby pegang tangan aku n wish besday...tq b! love so much....

16 mac....kat kg baru le sempat beli kek...kat kg mmg xde pilihan sgt kek nye...cari kek coklat xde...so, beli kek coffee je...huuu...xcelebrate pon...just mkn gitu2 je....okeh la 2 kan....

smoga dgn meningkatnye umur aku (dah 28 tahun okeh....) akan meningkatkan lagi amalan n ketakwaan ku kpd ALLAH swt....Amin.
doaku di hari lahirku ini.....
~ smoga Allah panjangkan umurku & mengurniakan kesihatan yg baik utk ku...
~ smoga Allah murahkan lagi rezki untukku & keluargaku
~ smoga Allah sentiase marahmati n melindungiku...
~ smoga Allah memelihara hubunganku dgn suami n anakku....
AMIN YA RABBAL ALAMIN......



three of us....:)


camera abih bateri so snap gune hs je la....huuu


cake besday kosong....xtulis ape2 pun...hahaha


1 comment: