Tuesday, July 26, 2011

peGaWai LiNus + sHoping baRang BaBy...:)

banyak lak entry aku ari ni....
hehehe
maklumlah mcm2 berlaku dlm 1 hari....
hari ni aku dikunjungi oleh pegawai linus...
huuuuu
takot tul aku kalo bab2 linus ni...
sib baikla dia mai bkn sbb nak tgk fail @ observe aku...
dia dtg jus utk pantau jer....
weols sembang2 je la td...
dia tnya pasal murid2 linus yg tinggal...
ade prob ke tdk....
mggu ni dah start wat saringan 5...
next week dah kene key in data dlm portal NKRA....
xtaula ade ke x murid yg lepas saringan ni....
hrp2 adela....adela dlm 2 org yg berpotensi....
insyaAllah, adela yg lepas....
hurmmmm....abih pasal linus....
nak tulis pasal shoping brg baby lak....heeeee
pas sekolah td aku n hb ke billion je utk shoping.....
xbeli bnyk pon...
td just beli kelambu, tilam,pelapik tilam n bju baby...
2 jer....
sblum ni dh bnyk dah shoping...
nntilah, kalo de ape2 xcukup nnt baru beli lain...
heheh...
bla tgk baju2 yg dibeli 2...
rase cam xsabar lak nak bertemu ngan buah cinta aku n hubby ni...hehe
dah lameee dah tggu...hik3
pe pon, smoga selamat sumenya nnt...
berdebor2..dup dap dup dap...
>_<

No comments:

Post a Comment