Monday, April 25, 2011

60 KG?????

wawawa..

pg td g klinik lg utk check up....

alhamdulillah....HB aku dh naik ke paras 11...

walaupun ckup2 mkn je....tp kira ok la kan...

mgkin sbb aku tukar mkn vitamin yg doc bg mggu lps...

so,aku kena terus mkn vitamin 2 la (iberet folic)...

yg xbestnya...berat aku...huuuu

kini mencecah 60 KG.....huahuahua

manyak gumuks lor..

seumur hidup aku...ini yg pertama...berat aku mencecah ke angka 60....

wakakakaka...

hurm...pas bersalin nnt,leh ke aku kembali ke berat aku yg dulu??

atau aku akan mengikut jejak lgkah kakak2 ku jua....

huahuahua...

3 comments:

  1. biar betik?!
    hahhah..
    btw, welcome to the club!

    ReplyDelete
  2. mokteh, betik la...xkan x betik kot...haha..2la,leh join kelab mekome2 ler...hehe...
    cuni,xbagus lor...huahua

    ReplyDelete